مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-30فرهنگي

«تار و تاریخ» بدون هیچ رانتی کلید خورد/ مصائب اجرای یک پروژه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دست اندرکاران پروژه موسیقایی «تار و تاریخ» متشکل از میدیا فرج نژاد آهنگساز و طراح پروژه «تار و تاریخ»، - تار و تاریخ بدون هیچ رانتی کلید خورد/ مصائب اجرای یک پروژه نشست خبری دست اندرکاران پروژه موسیقایی تار و تاریخ در حالی برگزار شد که آهنگساز و مدیر هنری این پروژه از انتشار آلبوم این اثر در روز های آینده خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دست اندرکاران پروژه موسیقایی تار و تاریخ متشکل از میدیا فرج نژاد آهنگساز و طراح پروژه تار و تاریخ ، احمد میرمعصومی ناشر، مرتضی حاج محمدی کارگردان و پویا پایور صدابردار، که اخیرا نیز 2 جایزه بین المللی در مسابقه بین المللی گلوبار موزیک آواردز را از آن خود کرده است طی یک نشست رسانه ای ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه از تولید آلبومی به همین نام طی روز های پیش رو خبر دادند.

میدیا فرج نژاد طراح و آهنگساز پروژه تار و تاریخ در ابتدای این نشست گفت: این پروژه بیش از 2 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و خوشبختانه در این مدت توانستیم در بیش از 120 لوکیشن فیلمبرداری کنیم.

تا این لحظه اهدافی که این پروژه در ایران دنبال می کرده در آمار به هشتاد درصد رسیده و اینک وقت آن است که بتوانیم نسخه صوتی این اثر را نیز در وجوه بین المللی آن منتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تار و تاریخ» بدون هیچ رانتی کلید خورد/ مصائب اجرای یک پروژه

«تار و تاریخ» بدون هیچ رانتی کلید خورد/ مصائب اجرای یک پروژه