مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-30اقتصادي

نوسازی نیروگاه ری تا دو سال آینده


مدیرعامل نیروگاه ری با اشاره به آغاز طرح توسعه نیروگاه ری گفت: طی دو سال آینده واحدهای جدید نصب می شوند و دو واحد جدید نیز به زودی به ظرفیت 100 مگاوات از شهر دیگری به اینجا منتقل خواهد شد.

- مدیرعامل نیروگاه ری با اشاره به آغاز طرح توسعه نیروگاه ری گفت: طی دو سال آینده واحدهای جدید نصب می شوند و دو واحد جدید نیز به زودی به ظرفیت 100 مگاوات از شهر دیگری به اینجا منتقل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بادرستانی امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوال ایسنا درباره وضعیت فعلی راندمان نیروگاه و آخرین وضعیت طرح توسعه و نوسازی نیروگاه ری گفت: در حال حاضر راندمان نیروگاه 22 درصد است که با تدابیر در نظر گرفته شده و با اجرای طرح نوسازی این راندمان را افزایش خواهیم داد.

البته باید توجه کرد که میانگین راندمان نیروگاه های کشور حدود یک تا دو درصد از میانگین راندمان نیروگاه های برخی از کشورهای اروپایی بالاتر است.

وی با اشاره به سیاست تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی به منظور افزایش راندمان تصریح کرد: بی شک این اقدام موجب افزایش راندمان نیروگاه های کشور می شود اما در حال حاضر نیز وضعیت راندمان نیروگاه های ایران مطلوب است.

مدیرعامل نیروگاه ری با بیان این که در سال 1356 نیروگاه ری 20 درصد کل برق کشور را تولید می کرد، اظهار کرد: سهم تولید این نیروگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی نیروگاه ری تا دو سال آینده

نوسازی نیروگاه ری تا دو سال آینده