مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-27اقتصادي

جزییات مشارکت 8 بانک در طرح مشاغل خانگی


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار با اشاره به مشارکت 8 بانک عامل در توزیع تسهیلات مشاغل خانگی گفت: امسال 4000 میلیارد تومان اعتبار توسط بانک مرکزی برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی اختصاص یافته که توسط 8 بانک عامل توزیع و در اختیار .

- رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار با اشاره به مشارکت 8 بانک عامل در توزیع تسهیلات مشاغل خانگی گفت: امسال 4000 میلیارد تومان اعتبار توسط بانک مرکزی برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی اختصاص یافته که توسط 8 بانک عامل توزیع و در اختیار متقاضیان مشاغل خانگی قرار داده می شود.

آزیتا همتیان در گفت وگو با ایسنا با تشریح جزییات مشارکت بانک ها در طرح مشاغل خانگی اظهار کرد: همه ساله اعتبارات و تسهیلاتی که برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی تخصیص داده می شود از سوی بانک مرکزی در اختیار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.

وی افزود: امسال بانک مرکزی 4000 میلیارد تومان اختصاص داد و هشت بانک عامل رفاه کارگران، توسعه تعاون، مهر ایران، صادرات، تجارت، ملت، ملی و پست بانک که در خدمت وزارت کار هستند توزیع این منابع و تسهیلات را برعهده دارند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان بانک رفاه کارگران و بانک مهر ایران در آخرین نشست ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مشارکت 8 بانک در طرح مشاغل خانگی

جزییات مشارکت 8 بانک در طرح مشاغل خانگی