مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-20اقتصادي

سعه ی صدر و تحمل بالا، جزء جدا نشدنی رشته پرستاری است


هر انسانی در هر شغل و مقام و منصبی باشد به هرحال ظرفیت روحی و جسمی ذاتی خودش را دارد اما برخی مشاغل همچون پرستاری ظرفیت روحی و جسمی بالایی نیاز دارد چرا که جزء مشاغل سخت، - ایسنا/قم یک پرستار نمونه کشوری گفت: هر انسانی در هر شغل و مقام و منصبی باشد به هرحال ظرفیت روحی و جسمی ذاتی خودش را دارد اما برخی مشاغل همچون پرستاری ظرفیت روحی و جسمی بالایی نیاز دارد چرا که جزء مشاغل سخت، زیان آور و طاقت فرسا است.

فرزانه ابوالحسنی در گفت ­وگو با ایسنا عنوان کرد: من سال 1377 وارد رشته پرستاری شدم و هم اکنون حدود 20 سال است که در این رشته مشغول به کار هستم، ابتدای کار، سختی ­ها برای من چالش های زیادی ایجاد می ­کرد اما با گذشت زمان وقتی بهبودی بیماران را می ­دیدم سختی ها قابل تحمل و حتی شیرین می ­شدند.

وی افزود: پرستاری با بسیاری از مشاغل متفاوت است و قابل مقایسه نیست، اعیاد، مناسبت ها، روزهای خاص و تعطیل که برای بسیاری از مشاغل اوقات فراغت دارد برای یک پرستار این طور نیست، در بسیاری از مواقع حتی فرزند کوچک من در حالی که تب دار و مریض بوده است او را رها کردم و در شیفت حاضر شدم.

این سوپروایزر تصریح کرد: متاسفانه ما با کمبود پرستار مواجه هستیم و این کار همکاران مرا خیلی سخت کرده است، باید ساعات زیادی را شیفت باشند و حجم کار بالایی را تحمل کرده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعه ی صدر و تحمل بالا، جزء جدا نشدنی رشته پرستاری است

سعه ی صدر و تحمل بالا، جزء جدا نشدنی رشته پرستاری است