مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-17اقتصادي

آخرین جزییات درخصوص کشتی به گِل نشسته در آستارا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از اعزام اکیپ عملیاتی حرفه ای از بندر انزلی به بندر آستارا برای رهایی کشتی حامل مواد پتروشیمی از گِل خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عصر امروز بود که یک کشتی تجاری پس از بارگیری در بندر آستارا به مقصد بندر هوسان باکو در حال حرکت بود ولی متاسفانه هنگام عبور از کانال بندر آستارا به سمت دریای خزر به گِل نشست.

  این کشتی 2هزار و 500 تنی حامل محموله مواد پتروشیمی است که نگرانی ها را بابت سلامت و عدم ایجاد خطر برای کشتی فوق بیش از بیش افزایش داده است.

  حال در همین خصوص موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بندر آستارا به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: بندر آستارا یکی مهمترین بنادر موجود در گیلان است که به بخش خصوصی واگذار شده و براساس قرارداد منعقد شده وظیفه لایروبی بر عهده بنادر دریانوردی و این شرکت است و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده بود.

  وی با اشاره به انجام لایروبی به موقع در بندر آستارا گفت: بنادر دریانوردی گیلان، لایروبی را در سریعترین زمان ممکن و به بهترین نحو در بندر آستارا انجام داده بود ولی رسوب گذاری در این بندر به سرعت انجام می شود و همین امر منجر به ایجاد مشکلاتی در بندر آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات درخصوص کشتی به گِل نشسته در آستارا

آخرین جزییات درخصوص کشتی به گِل نشسته در آستارا