مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-06اقتصادي

برآورد کشت 3700 هکتاری کلزا در کرمانشاه


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال کشت کلزا در استان به قریب 3700 هکتار برسد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال کشت کلزا در استان به قریب 3700 هکتار برسد.

فرهاد شریفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 3300 هکتار کلزا در اراضی استان کشت شده، گفت: برآورد می شود پس از اتمام کشت کلزا در مناطق گرمسیر، کشت کلزا در استان به قریب 3700 هکتار برسد.

شریفی با بیان اینکه امسال شاهد افزایش سطح زیر کشت کلزا در استان هستیم، یادآور شد: سال زراعی گذشته در مجموع 2100 هکتار کلزا در استان کشت شده بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با توصیه به استفاده از بذور مرغوب از سوی کشاورزان برای کشت کلزا، افزود: از کلزاکاران می خواهیم به منظور افزایش راندمان کیفی و کمی محصول خود از بذور مرغوب استفاده کنند.

شریفی با اشاره به تدارک بذر مورد نیاز برای کشت کلزا در استان، گفت: امسال 20 تن بذر رسمی برچسب دار کلزا در استان توزیع شده و کمبودی برای تامین بذر مورد نیاز کشاورزان نداشتیم.

شریفی با توصیه به کشاورزان برای مشورت کردن با کارشناسان جهاد کشاورزی برای کشت کلزا، تاکید کرد: توصیه می شود کشاورزان کلزاکار برای دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد کشت 3700 هکتاری کلزا در کرمانشاه

برآورد کشت 3700 هکتاری کلزا در کرمانشاه