مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-21سياسي

تعداد کتابخانه های سیار در کشور افزایش می یابد


مدیرکل ترویج کتاب خوانی و امور فرهنگی کشور گفت: دولت سیزدهم با هدف تسریع و تسهیل دسترسی عمومی به کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه کتابخانه های فیزیکی و سیار را در سطح کشور توسعه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا اسفاری بعدازظهر امروز در آیین نکوداشت سی و یکمین دوره کتاب، کتاب خوانی و کتاب دار که در تالار بیضای اردبیلی برگزار شد، از افزایش تعداد ماشین های سیار برای راه اندازی کتابخانه های سیار در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: هفته کتاب فرصت مناسبی برای بیشتر صحبت کردن در مورد کتاب و اهمیت آن در جامعه است و تمام تلاش ما در دولت سیزدهم تسهیل دسترسی همه اقشار جامعه به کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: در همین راستا افزایش تعداد فیزیکی کتابخانه ها به ویژه کتابخانه های مرکزی از اهمیت خاصی برخوردار است و همچنین افزایش کتابخانه های سیار با دستور وزیر صمت و تلاش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده و طی این دستور  شاهد افزایش قابل ملاحظه ای در بحث کتابخانه های سیار در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل ترویج کتاب خوانی و امور فرهنگی کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه گفت: ما با استفاده از ظرفیت های موجود در رسانه ملی و برنامه سازی در تلویزیون در قالب برنامه هایی چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کتابخانه های سیار در کشور افزایش می یابد

تعداد کتابخانه های سیار در کشور افزایش می یابد