مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-29ورزشي

بازگشت قهرمانان در سکوت!


مدال آوران یزدی حاضر در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگزو در حالی به استان یزد بازگشتند که نحوه استقبال از آنان با انتقادات و واکنش هایی همراه است.

- ایسنا/یزد مدال آوران یزدی حاضر در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگزو در حالی به استان یزد بازگشتند که نحوه استقبال از آنان با انتقادات و واکنش هایی همراه است.

کاروان ورزشی ایران در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی با نام ایران، اقتدار، افتخار و چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی با نام فرزندان ایران حضور داشت و جامعه ورزشی استان یزد با مجموع پنج ورزشکار، داور و مربی در بازی های آسیایی و چهار ورزشکار و مربی در پاراآسیایی دارای نماینده در رشته های شمشیربازی، تیراندازی با کمان، پاراوزنه برداری، پاراتکواندو، پاراتیراندازی با کمان و فوتبال نابینایان بود.

تمام ملی پوشان یزدی حاضر در هانگژو 2022 و گاهاً برخی با تاریخ سازی صاحب مدال شدند و هر چند که مبینا فلاح و رضاشعبانی در تیراندازی با کمان دستشان از مدال بازماند اما کسب جایگاه چهارمی در میکس تیمی با ترکیب کاملاً یزدی، دست کمی از کسب مدال برای تاریخ ورزش یزد نداشت.

حال نکته قابل تامل پس از قهرمانی ورزشکاران استان، بازگشت آنان به استان است؛ بازگشتی که با عدم اطلاع رسانی و برگزاری آیین استقبال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت قهرمانان در سکوت!

بازگشت قهرمانان در سکوت!