مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-25سياسي

شرکت 48 دستگاه اجرایی کردستان در طرح شهید رجایی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: 48 دستگاه اجرایی استان کردستان در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند که 17 دستگاه رتبه خوب را کسب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری و آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برگزیده در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع 69 عنوان دستگاه شامل 33 شهرداری، دانشگاه ها و غیره که می توانستند در طرح شهید رجایی شرکت کنند، 48 دستگاه اجرایی شرکت کردند که در قالب 6 دسته اصلی تعریف و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بخش تولید، میزان اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، کسب رضایت مردمی، بهبود محیط کسب و کار و ایجاد اشتغال، حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و حوزه اطلاع رسانی از شاخص ها و مولفه هایی بوده که دستگاه های اجرایی در طرح شهید رجایی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته از 48 دستگاه اجرایی ارزیابی شده در استان، 17 دستگاه دارای رتبه خوب، 19 دستگاه رتبه متوسط و 14 دستگاه متاسفانه معیار ضعیف را کسب کرده اند.

به گفته وی، کسب عنوان ضعیف در بین 48 دستگاه اجرایی که مورد ارزیابی قرار گرفته اند آلارمی است که به ما نشان می دهد که باید مسوولان دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 48 دستگاه اجرایی کردستان در طرح شهید رجایی

شرکت 48 دستگاه اجرایی کردستان در طرح شهید رجایی