مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-13سياسي

حداد عادل: علوم انسانی در دانشگاه ها با برگزاری همایش متحول نمی شود


رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی با اشاره به اینکه برای تحول در علوم انسانی باید به تمدن اسلامی دست پیداکنیم، گفت: با برگزاری همایش وضع علوم انسانی در دانشگاه ها متحول نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در همایش افتتاحیه هفتمین کنگره بین المللی علوم انسانی، اسلامی و ششمین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی که در فرهنگستان علوم برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دو نعمت امنیت و سلامت که اسلام ویژه به آن پرداخته باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: امروز مدعیان حقوق بشر، کسانی که ادعای آزادی دارند و از بشریت و اخلاق صحبت می کنند به سادگی جنایات رخ داده در غزه را نادیده می گیرند، ما باید قدردارن کسانی باشیم که امنیت و سلامت را برای ما فراهم می کنند.

زلفی گل با بیان اینکه هدف از دانش و دینداری آسایش، آرامش و ارتقاء روح و روان انسان است، عنوان کرد: رشته های علوم طبیعی همه تلاش خود را دارند که زمینه آسایش جسمی را برای انسان تأمین کنند؛ اما رشته علوم انسانی، اسلامی در تلاش است که بشریت از نوآوری و تکنولوژی برای رسیدن به آسایش و آرامش روحی و روانی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: علوم انسانی در دانشگاه ها با برگزاری همایش متحول نمی شود

حداد عادل: علوم انسانی در دانشگاه ها با برگزاری همایش متحول نمی شود