مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-26اقتصادي

720 میلیارد ریال برای ایمنی راه های کردستان هزینه شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در هفت ماهه امسال 720 میلیارد ریال برای حفظ ایمنی و حریم راه های استان هزینه شد.

- صلاح الدین محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اقدامات حوزه ایمنی و حریم راه های استان در هفت ماهه سال جاری اظهار داشت: در این مدت دو هزار و 350 کیلومتر خط کشی سرد در محورهای استان انجام شد .

 معاون راهداری استان کردستان با اشاره به اینکه در راستای آرام سازی ترافیک نیز 90 کیلومتر شیار لرزاننده انجام شد، افزود: در 51 مقطع نیز ایمن سازی اضطراری راه ها صورت گرفته است.

 وی با اشاره به لزوم استفاده تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی راه ها جهت سهولت تردد، گفت: در این مدت از سال جاری بیش از 9 هزار تابلو علائم ایمنی راه ها در سطح جاده های استان نصب، تعمیر و نظافت شد.

 محمدی اضافه کرد: همچنین در همین مدت بیش از هزار و 890 مترمربع تابلوی اطلاعاتی در سطح جاده های استان احداث، تعمیر و نظافت شده است.

 معاون راهداری استان کردستان به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حریم و ایمنی راه های استان اشاره کرد و گفت: اجرای روشنایی نقطه ای در 6 تقاطع همسطح، نگهداری روشنایی راه به طول 45 کیلومتر، ارتقاء حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود به طول 11 کیلومتر، نگهداری 55 دستگاه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

720 میلیارد ریال برای ایمنی راه های کردستان هزینه شد

720 میلیارد ریال برای ایمنی راه های کردستان هزینه شد