مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-18بين الملل

اردوغان: امیدوارم تمام یهودیان جهان از شر نتانیاهو خلاص شوند


رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه مدارک کافی برای محاکمه رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی وجود دارد، از آلمان خواست تا برای آزادسازی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی مداخله کند.

- رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه مدارک کافی برای محاکمه رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی وجود دارد، از آلمان خواست تا برای آزادسازی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی مداخله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه گفت که اگر آلمان برای آزادسازی 10 هزار اسیر فلسطینی که در بند رژیم صهیونیستی هستند، میانجی گری کند، آنکارا هم به نوبه خود برای آزادسازی اسرای اسراییلی در اختیار حماس تلاش خواهد کرد.

او گفت که در سفر خود به آلمان شاهد بوده که کشورهای غربی در پیروی از آرمان های امپریالیستی صلیبی متحد هستند و اولاف شولتس، صدراعظم آلمان نیز همین طرز فکر را دارد.

رییس جمهوری ترکیه در ادامه اظهار کرد که موضع گیری آلمان در مناقشه غزه مشابه موضعی است که این کشور در جنگ اوکراین اتخاذ کرد؛ بدین ترتیب که برلین اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی را تحت پوشش دفاع از خود مشروع می داند، اما در مورد مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم اشغالگر چنین نظری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: امیدوارم تمام یهودیان جهان از شر نتانیاهو خلاص شوند

اردوغان: امیدوارم تمام یهودیان جهان از شر نتانیاهو خلاص شوند