مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-10سياسي

تایید صلاحیت 85 درصد داوطلبان حوزه انتخابیه کاشمر


فرماندار کاشمر و رییس مرکز حوزه انتخابیه از تایید صلاحیت 85درصدی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی خبر داد.

- حجت الله شریعتمداری در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: هیأت اجرایی انتخابات فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را برابر مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ چهارم تا هجدهم آبان ماه انجام داد.

  فرماندار کاشمر با اذعان به اینکه هیأت اجرایی اهتمام جدی و ویژه ای برای عمل به تکالیف قانونی و تطبیق شرایط داوطلبین با مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از خود نشان داد، افزود: در این راستا برای هر یک از داوطلبان در جلسات متعدد، ساعت ها بحث، گفت وگو و تبادل نظر انجام شد.

  وی با اشاره به اینکه 76 داوطلب در مهلت زمان قانونی ثبت نام شأن را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ قطعی کردند، یادآور شد: طی فرآیند رسیدگی هیات اجرایی در مهلت زمان قانونی، تعداد 64 نفر تایید صلاحیت، 5 نفر عدم احراز و صرفا 6 نفر صلاحیت شان در این مرحله تایید نشد.

  وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیتشان در هیات اجرایی تایید نشده و یا احراز نگردیده از روز شنبه مورخ بیستم آبان ماه به مدت چهار روز فرصت دارند تا شکایات خود را به هیأت نظارت بر انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 85 درصد داوطلبان حوزه انتخابیه کاشمر

تایید صلاحیت 85 درصد داوطلبان حوزه انتخابیه کاشمر