مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-27سياسي

رایزنی باقری با یک مقام ارشد حماس در مسکو


«علی باقری»، معاون سیاسی وزیر امورخارجه که به دعوت همتای روسی خود برای تبادل نظر و رایزنی های دوجانبه به مسکو سفر کرده است با «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و گفت وگو کرد.

- علی باقری ، معاون سیاسی وزیر امورخارجه که به دعوت همتای روسی خود برای تبادل نظر و رایزنی های دوجانبه به مسکو سفر کرده است با موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این دیدار که با حضور کاظم جلالی ، سفیر کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد، آخرین وضعیت غزه و تحولات مربوط به فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابومرزوق با قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و مقاومت، گفت: عملیات طوفان الاقصی و آنچه گردان های عزالدین قسام در 7 اکتبر( 15 مهرماه) انجام دادند یک معجزه الهی بود که با تمام جنگ های سابق با رژیم صهیونیستی متفاوت و قابل قیاس نیست زیرا خفت و زبونی صهیونیست ها در برابر نیروی مقاومت و مردم تحت محاصره غزه را به آمریکا و متحدان غربی نتانیاهو به خوبی نشان داد.

وی افزود: فرزندان غزه علیرغم تمام درد و رنج های ناشی از عملیات وحشیانه رژیم صهیونیستی، با توکل به وعده الهی در برابر تمام توان نظامی صهیونیست ها تا پای جان ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی باقری با یک مقام ارشد حماس در مسکو

رایزنی باقری با یک مقام ارشد حماس در مسکو