مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-21اقتصادي

افزایش قیمت مواد اولیه، مهم ترین چالش هنرمندان صنایع دستی


مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش قیمت مواد اولیه به عنوان مهم ترین چالش پیش روی هنرمندان حوزه صنایع دستی نام برد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش قیمت مواد اولیه به عنوان مهم ترین چالش پیش روی هنرمندان حوزه صنایع دستی نام برد.

ویدا توحدی امروز (سه شنبه، 30 آبان ماه) در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی کشور که درشهرستان شاهرود برگزار شد گفت: اکنون تنها متولی بخش صنایع دستی و هنرهای دستی در دنیا، سازمان جهانی صنایع دستی است.

باید تلاش کنیم تا قابلیت های کشور و هنرمندان صنایع دستی، خود را در قالب این سازمان بیش از گذشته معرفی کنیم.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مواد اولیه از مهم ترین چالش های هنرمندان حوزه صنایع دستی است، اگرچه صنعتگران و هنرمندان این بخش با چالش هایی از این قبیل مواجه اند اما این موضوع مانعی برای عرضه قابلیت ها و استعدادهای هنرمندان نیست و این ظرفیت باید در سطح جهان خود را نشان دهد.

توحدی با بیان اینکه مهر اصالت ملی، ضامن ارتقای کیفی صنایع دستی کشور است اظهار کرد: مهر اصالت، گونه ای از اعطای استاندارد کیفیت و مرغوبیت به محصول صنایع دستی است که مصرف کننده را نسبت به کیفیت و قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت مواد اولیه، مهم ترین چالش هنرمندان صنایع دستی

افزایش قیمت مواد اولیه، مهم ترین چالش هنرمندان صنایع دستی