مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-11سياسي

تعیین تکلیف پرونده 25 هزار کودکستان


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت با اشاره به نظام مند و الکترونیکی شدن پرونده کودکستان ها گفت: 32 هزار و 700 پرونده در سامانه تشکیل و 25 هزار مرکز تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برنامه صف اول سیما با حضور مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت و معاون وزیر آموزش و پرورش به بررسی موضوع کودکستان ها، استاندارد سازی آموزش در این مکان ها و ساماندهی شهریه های آن ها پرداخت.

سوال: با توجه به جایگاه و نقش و سکانداری شما در حوزه کودکستان ها بفرمایید چرا مهدکودک ها و پیش دبستانی ها تبدیل شده به کودکستان به عنوان یک واژه مشخص، اولاً چرا این کار را کردید؟ همتی فر: اگر اجازه بفرمایید یک کم دقیق تر سازمان را توضیح دهم که خود این جانمایی موضوع هم بهتر شود.

مستحضر هستید که ما دوره اوان کودکی یعنی بدو تولد تا شش سالگی جزو گستره ای است که جزو آموزش رسمی قرار نمی گرفت و بخشی بود که پیشتر به عنوان دوره آمادگی تازه شناخته می شد.

در سیاست های کلان کشور این دوره بسیار مهم که در یافته های علمی و آموزه های دینی ما مورد تاکید بود که این دوره حساس و کلیدی را باید توجه کرد حالا بخشی به عهده خانواده در دورتم جدید حاکمیت ها ما باید تعیین تکلیف کنند تا طرح تحولی که بعد از انقلاب اولین بار نوشته شد به عنوان طرح تغییر بنیادین می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پرونده 25 هزار کودکستان

تعیین تکلیف پرونده 25 هزار کودکستان