مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-05سياسي

سپاه محور اتحاد و همدلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید خرمدل (فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد) در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه همواره محور اتحاد و همدلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید خرمدل (فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد) در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: روز 13 ابان روز ملی مبارزه با استکبار حهانی بود که این استکبار ستیزی مختص یک روز نیست، مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای پرشور را در این روز خلق کردند.

سردار خرمدل بیان کرد: آمریکا نماد یک شیطان بزرگ است و اسراییل نوچه اوست با هر آزادی خواهی مبارزه کرده و به آن ها ظلم می کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رژیم پهلوی دست نشانده آمریکا بود و خسارت های فراوانی به کشور وارد کرد آن ها ملت ما را تحقیر و منابع کشورمان را غارت می کردند و امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

سردار خرمدل عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت مقابل جوامع استکباری مقاومت می کند، چرا مستکبرین خود را کدخدای عالم معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه محور اتحاد و همدلی است

سپاه محور اتحاد و همدلی است