مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-04اقتصادي

دولت را با پارلمان بخش خصوصی چه کار؟!/ عادت به پیروزی در مسابقات بی رقیب


دولتی که مایل است اتاق بازرگانی را زیر سلطه و سیطره داشته باشد چرا وزارت بازرگانی را احیا نمی کند و نصف وظایف را به وزارت صنعت و معدن و تجارت سپرده و نصف دیگر را به وزارت جهاد کشاورزی؟ - دولت را با پارلمان بخش خصوصی چه کار؟!/ عادت به پیروزی در مسابقات بی رقیب دولتی که مایل است اتاق بازرگانی را زیر سلطه و سیطره داشته باشد چرا وزارت بازرگانی را احیا نمی کند و نصف وظایف را به وزارت صنعت و معدن و تجارت سپرده و نصف دیگر را به وزارت جهاد کشاورزی؟  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- آقای سلاح ورزی رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را  جز از طریق رسانه ها نمی شناسم اما  اصرار دولت آقای رییسی و شخص وزیر اقتصاد و دارایی بر برکناری او مایه شگفتی است.

   آن گونه که آقای عنابستانی نماینده مجلس گفته وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) نباید او را تأیید می کرده و حالا مشکل ایجاد شده است.

از اتاق بازرگانی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی یاد می شود و حتی اگر با توجه به نقش دولت چنین توصیفی را اغراق آمیز بدانیم این که دولت این گونه آشکار و عریان وارد صحنه شود معنایی جز این ندارد که نهادهای مستقل تحمل نمی شوند مگر این که حسب ظاهر مستقل باشند منتها به قول حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران دولت فعلی این هنر را هم ندارد که دخالت خود را ظریف تر انجام دهد و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت را با پارلمان بخش خصوصی چه کار؟!/ عادت به پیروزی در مسابقات بی رقیب

دولت را با پارلمان بخش خصوصی چه کار؟!/ عادت به پیروزی در مسابقات بی رقیب