مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-16سياسي

سواد رسانه ای لازمه ورود به کار فرهنگی است


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان از آمادگی این نهاد در راستای برگزاری کارگاه های تخصصی سواد رسانه ای با موضوع آسیب های اجتماعی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان از آمادگی این نهاد در راستای برگزاری کارگاه های تخصصی سواد رسانه ای با موضوع آسیب های اجتماعی در استان خبر داد.

دکتر فرهاد فرامرزیان بیست و پنجم آبان ماه در جلسه ی ستاد ساماندهی امور جوانان استان، گفت: با توجه به مطالعات و بررسی های انجام شده در خصوص آسیب های اجتماعی ضعف در حوزه سواد رسانه ای وجود دارد.

وی با بیان اینکه سواد رسانه ای لازمه ورود به کار فرهنگی است، افزود: جهاد دانشگاهی استان این آمادگی را دارد در راستای ارتقای سواد رسانه ای کارگاه های تخصصی را برگزار و در بحث آسیب های اجتماعی ورود جدی پیدا کند و گام های موثری برداریم.

فرامرزیان اضافه کرد: آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه نوجوانان و جوانان به دلیل عدم سواد رسانه ای بوده و ناآگاهی نسبت به پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی باعث تخریب اعتقادات، ارزش ها و اصول دینی افراد می شود و این در حالی است که برای مدیریت اوقات فراغت گزینه های ارتباط سالم کمتر تعریف شده است.

وی بیان کرد: استفاده از فضای مجازی تاثیر دوسویه ای دارد که از طرفی فرصتی برای دسترسی به اطلاعات و پرورش جوانان و از سوی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد رسانه ای لازمه ورود به کار فرهنگی است

سواد رسانه ای لازمه ورود به کار فرهنگی است