مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-15اجتماعي

آمادگی برای رفع آبگرفتگی ها در شهر اهواز/ بیشترین بارش ها فعلا در منطقه یک


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به آغاز بارندگی های شدید و رگباری در اهواز از آمادگی برای رفع آبگرفتگی های احتمالی در سطح شهر خبر داد.

- علی شمسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی در برخی مناطق اظهار کرد: در حال حاضر بارندگی به تدریج آغاز شده است و میزان بارش در منطقه یک شهرداری اهواز بیشتر از دیگر مناطق شهر است.

وی افزود: با توجه به اعلام قبلی هواشناسی خوزستان، در تمام منهول به ویژه در جاهایی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد، پمپ های سیار نصب شده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به شیفت بندی نیروها برای آمادگی در برابر حوادث احتمالی گفت: احتمال می رود تا 24 ساعت آینده بارندگی ها ادامه داشته باشد بنابراین آمادگی کامل داریم و تلاش بر این است که کمترین مشکل برای مردم رخ دهد.

شمسی عنوان کرد: با توجه به متفاوت بودن رفتار بارندگی، مشخص نیست و نمی دانیم که در کدام نقطه احتمال دارد بارندگی بیشتری رخ دهد و آبگرفتگی داشته باشیم بنابراین باید مدت زمان بیشتری از آغاز بارندگی ها بگذرد تا در صورت وقوع مشکل در کمترین زمان ممکن آبگرفتگی دفع شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای رفع آبگرفتگی ها در شهر اهواز/ بیشترین بارش ها فعلا در منطقه یک

آمادگی برای رفع آبگرفتگی ها در شهر اهواز/ بیشترین بارش ها فعلا در منطقه یک