مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:212023-11-08سياسي

پیگیری پرونده های مختومه اجرا نشده در دستور کار رییس دیوان عدالت اداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام مظفری صبح امروز در دیدار با آیت الله محمدی لایینی، دیوان عدالت اداری را مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه های اجرایی و دیگر بخش ها از جمله وظایف اصلی دیوان عدالت اداری بوده و همه تصمیمات مراجع حاکمیتی قابل شکایت در دیوان عدالت اداری است.

وی افزود: اگر هر فرد ایرانی احساس کند دستورالعمل ها، بخشنامه ها، آیین نامه ها و مقرره های موجود، خلاف قانون یا موازین شرعی است، بدون صرف هزینه و بدون ذینفع بودن به صورت مستقیم، می تواند علاوه یر شکایت، درخواست ابطال از دیوان عدالت اداری داشته باشد.

رییس دیوان عدالت اداری کل کشور بیان کرد: به صورت موردی نیز هر فردی از هر تصمیم دستگاه اجرایی و حاکمیتی، فعل یا ترک فعل آن، متضرر شود و ذینفع باشد، می تواند به دیوان عدالت اداری مراجعه و طرح دعوی کند تا شکایت واصله مورد رسیدگی قرارگیرد.

مظفری تصریح کرد: در سطح کشور با راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، شرایطی فراهم شده که هموطنان می توانند در کمترین زمان ممکن و حتی از منزل خود، با ورود به سایت مربوطه با هزینه بسیار جزیی، شکایت خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه برای تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم، جلسات متعددی در تعامل با دولت مردان، دستگاه های اجرایی و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرونده های مختومه اجرا نشده در دستور کار رییس دیوان عدالت اداری

پیگیری پرونده های مختومه اجرا نشده در دستور کار رییس دیوان عدالت اداری