مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-30اجتماعي

مدیران مدارس بستر بروز خلاقیت دانش آموزان را فراهم کنند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی در قالب مدرسه محوری فعالیت کنند، از مدیران مدارس خواست تا بستر بروز خلاقیت دانش آموزان را فراهم آورند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی در قالب مدرسه محوری فعالیت کنند، از مدیران مدارس خواست تا بستر بروز خلاقیت دانش آموزان را فراهم آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خلیل عسکری امروز، 8 آبان در مراسم نکوداشت روز پدافند غیرعامل در آموزشگاه 12 امامی ناحیه 4 شیراز گفت: اجرای برنامه های متنوع توسط دانش آموزان، نشان از ظرفیت های منحصر به فرد خدادادی این قشر از جامعه را دارد و به همین واسطه است که در جنگ ترکیبی اخیر، مدارس هدف دشمن قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به روز و هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: در دیدار جمعی از دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب در سال قبل، ایشان خواستار ارائه اندیشه ها در خصوص نقش ایران در نظم نوین جهانی شدند که این ناشی از ظرفیت دانش آموزان است.

عسکری ادامه داد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که با جنگ نظامی حریف ایران نمی شود لذا به سراغ افکار در فضای رسانه ای آمده است و به رغم افول دشمن در بسیاری از عرصه ها اما در حوزه رسانه قوی عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مدارس بستر بروز خلاقیت دانش آموزان را فراهم کنند

مدیران مدارس بستر بروز خلاقیت دانش آموزان را فراهم کنند