مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-29بين الملل

رویترز: مذاکرات حماس-اسراییل با میانجیگری قطر ادامه دارد


برخلاف کارشکنی های رژیم صهونیستی در مسیر آتش بس، یک منبع آگاه به رویترز گفت که مذاکرات بین حماس و تل آویو با میانجیگری قطر ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرد، حتی در شرایط فعلی که رژیم صهیونیستی حملات علیه مواضع فلسطینیان در غزه را تشدید کرده است، مذاکرات با میانجیگری قطر میان تل آویو و حماس با هدف تنش زدایی در غزه روز گذشته (شنبه) ادامه داشت.

یک منبع آگاه به رویترز گفت که مذاکرات شکست نخورده است بلکه با سرعت بسیار کندتر از قبل از حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی علیه مواضع فلسطینیان در غزه، در حال انجام است.

ارتباطات مردم تحت محاصره غزه با جهان بیرون روز گذشته پس از آن قطع شد که جنگنده های رژیم صهیونیستی بمب های بیشتری را به قلمرو فلسطینیان در غزه پرتاب کردند و فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله زمینی رژیم موقت به فلسطینیان در حال آماده شدن است.

بر اساس گزارش رویترز، قطر بیش از سه هفته است که به دیپلماسی پشت پرده ادامه داده است و با هدف ترویج صلح و تضمین آزادی بیش از 200 اسیر که در بازداشت حماس هستند، با مقام های حماس وارد مذاکره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: مذاکرات حماس-اسراییل با میانجیگری قطر ادامه دارد

رویترز: مذاکرات حماس-اسراییل با میانجیگری قطر ادامه دارد