مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-21ورزشي

مهری پور: وزارت ورزش به داد جودوی ایران برسد


پیشکسوت شاخص جودوی ایران و اولین مربی رییس فدراسیون جودو، با انتقاد شدید از وضعیت فنی و مدیریتی جودوی ایران، گفت: از وزارت ورزش می خواهم به داد جودو برسد.

- یوسف مهری پور در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم های ملی جودوی نوجوانان و جوانان ایران در بخش زنان و مردان که در مجموع با کسب یک مدال نقره و 2 برنز و حذف 23 جودوکار ایران همراه بود، اظهار کرد: جودوی ما در سال های گذشته همیشه مدعی رقابت های آسیایی و حتی جهانی بود و ما حتی در رده بزرگسالان به قهرمانی آسیا می رسیدیم و در رده های نوجوانان، جوانان و بانوان نیز تیم های قدرتمندی داشتیم اما الان می بینیم که هیچ جایگاهی حتی در سطح آسیا هم نداریم.

پیشکسوت جودوی ایران، ادامه داد: درست است که جودوی ما 4 سال تعلیق بوده اما در این مدت اردوهای زیادی برگزار شد و اردوهای مشترک با کشورهای دیگر داشتیم.

تعلیق 4 ساله بهترین فرصت بود که توجه جدی به رده های پایه شود اما در عمل با نتایج بدست آمده دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاده و مشخص نیست در این مدت چه کارهایی انجام شده است؟ درست است حضور در مسابقات به ورزشکار کمک می کند اما این موضوع تا 20 درصد اثرگذار است و نمی توانیم بگوییم چون تعلیق بودیم کسب این نتایج طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهری پور: وزارت ورزش به داد جودوی ایران برسد

مهری پور: وزارت ورزش به داد جودوی ایران برسد