مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-05اقتصادي

تعهد تولید 200 هزار اصله نهال در اسدآباد طی سال جاری


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از تعهد امسال تولید 200 هزار اصله نهال توسط منابع طبیعی شهرستان با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از تعهد امسال تولید 200 هزار اصله نهال توسط منابع طبیعی شهرستان با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان خبر داد.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت طی چهار سال تعهد شهرستان اسدآباد در این رابطه در سال جاری تولید 200 هزار اصله بوده که تولید این تعداد اصله نهال با استفاده از تمام ظرفیت ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی سطح شهرستان محقق خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد فاقد جنگل طبیعی است، افزود: در حال حاضر در سطح اراضی ملی این شهرستان 170 هکتار جنگل دست کاشت شامل سرو، کاج، بادام و بادامک ایجاد شده که با پویش های مختلف مردمی به دنبال توسعه و گسترش هر چه بیشتر سطح جنگل های دست کاشت شهرستان هستیم.

شاهمرادی در ادامه با اشاره به اجرای روز گذشته پویش بذرکاری مشارکتی مردمی در این شهرستان با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان همدان و همیاران طبیعت و جمعی از مسئولان شهرستان تصریح کرد: این پویش در سطح 60 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد تولید 200 هزار اصله نهال در اسدآباد طی سال جاری

تعهد تولید 200 هزار اصله نهال در اسدآباد طی سال جاری