مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-06فرهنگي

آقای خواننده، فکر نکردن روی آهنگ هایت افتخار نیست!


یک هنرمند موسیقی درباره تولیدات موسیقی این روزها می گوید: این روزها به آثار موسیقی که ساخته می شود، فکر نمی شود و ایده خاصی پشت بعضی از تولیدات موسیقی نیست.

- یک هنرمند موسیقی درباره تولیدات موسیقی این روزها می گوید: این روزها به آثار موسیقی که ساخته می شود، فکر نمی شود و ایده خاصی پشت بعضی از تولیدات موسیقی نیست.

این وضع تا حدی است که چندی پیش یک خواننده معروف گفته بود به آهنگ هایی که می خواند، فکر نمی کند اما فکر نکردن افتخار نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست رسانه ای کنسرت ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی و خوانندگی امیر رفعتی امروز دوشنبه 15 آبان ماه در سالن دهلوی بنیاد رودکی با حضور دیگر دست اندرکاران برگزاری این کنسرت از جمله فیروز ویسانلو، ناصر طاهریان و داریوش حجازی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، امین سالمی (آهنگساز و رهبر ارکستر) گفت: کنسرت پیش روی ارکستر نوای آفتاب یکشنبه 21 آبان ماه در دو سانس 18:30 و 21:30 روی صحنه می رود.

قرار است در این کنسرت آثار موسیقی عاشقانه قبل از انقلاب با تنظیم جدید بازخوانی شود.

در همین راستا طی دو ماه گذشته دفتر موسیقی با ما همکاری هایی داشت و توانستیم از بین 17 قطعه ای که در رپرتوار داشتیم، برای 15 قطعه مجوز اجرا بگیریم؛ البته در این بین سه قطعه داشتیم که مجوز آنها رد شد و برای آنها سه جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای خواننده، فکر نکردن روی آهنگ هایت افتخار نیست!

آقای خواننده، فکر نکردن روی آهنگ هایت افتخار نیست!