مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-13سياسي

ارائه خدمات کتاب خوانی به نابینایان غرب استان تهران در ملارد


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد گفت: درحال حاضر 120 نابینای فعال در بخش نابینایان کتابخانه عمومی عضو هستند و مبنای کار بر حضور نابینایان در کتابخانه است و به نابینایان غرب استان تهران کارگاه های آموزشی و خدمات ویژه ارائه می شود.

- فیروزه یارمحمدی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: سی ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با شعار آینده خواندنی است در کتابخانه های کشور شروع به کار کرده و در شهرستان ملارد این هفته با زنگ کتابخوانی در مدارس بخش صفادشت و ملارد آغاز شد.

وی گفت: پویشی جهت انتخاب شعار سال به صورت اختصاصی راه اندازی شد که 200 نفر مشارکت داشتند و برنامه نشست کتابخوان در کتابخانه های عمومی و مدرسه ای، جشنواره های مادران قصه گو و قصه گویی اقوام برای اولین بار در شهرستان ملارد در این هفته برگزار می شود.

  رییس اداره کتابخانه های عمومی ملارد به بخش نابینایان اشاره کرد و افزود: درحال حاضر 120 نابینای فعال در این بخش عضو هستند که دارای 45 هزار نسخه کتاب صوتی است و مبنای کار بر حضور نابینایان در کتابخانه است و به نابینایان غرب استان تهران خدمات ویژه ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات کتاب خوانی به نابینایان غرب استان تهران در ملارد

ارائه خدمات کتاب خوانی به نابینایان غرب استان تهران در ملارد