مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-15پزشكي

خط قرمز شرکت آب و فاضلاب سیستان و لاوچستان، کیفیت استاندارد و سلامت آب است


مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان زهک در جلسه ی مشترک با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که با حضور کارشناسان دو اداره در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک برگزار شد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان زهک در جلسه ی مشترک با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که با حضور کارشناسان دو اداره در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک برگزار شد، کیفیت استاندارد و سلامت آب شرب را خط قرمز شرکت آب و فاضلاب اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین لکزاییان پور شامگاه سه شنبه در این جلسه ضمن اشاره به رعایت دستورالعمل های کیفی آب و پرتکل های بهداشتی توسط شرکت آب و فاضلاب استان، بر تعامل هر چه بیشتر فی مابین دو اداره در جهت تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی تأکید کرد.

وی در این نشست، ابتدا گزارشی از عملکرد امور شهرستان زهک در طی شش ماهه نخست سال جاری در زمینه رفع نشتی ها و اتفاقات شبکه ،اصلاح و بازسازی شبکه و .

بیان و برنامه های آینده این امور را در جهت کاهش تنش های آبی و افزایش کیفی آب پمپاژ شده به شبکه توزیع مطرح کرد.

وی گفت: در شش ماه نخست سال جاری، بیش از 392 مورد نشتی و شکستگی لوله در سطح شهرستان برطرف شده و شبکه لوله کشی شهرستان زهک بیش از947 هزار 581 متر است که طی شش ماهه نخست سال جاری 721


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز شرکت آب و فاضلاب سیستان و لاوچستان، کیفیت استاندارد و سلامت آب است

خط قرمز شرکت آب و فاضلاب سیستان و لاوچستان، کیفیت استاندارد و سلامت آب است