مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-29فرهنگي

این سریال سمیراست وقتی مالک نیست!


​محمدحسین مهدویان ریسک حذف (مالک) و کمرنگ کردن حضور «جواد عزتی» در فصل دوم را تا میانه های سریال بر جان خرید تا با ظهور یک قهرمان زن در سریالش نشان دهد اساسا نگاه سنتی به قهرمان های فیلم ها می تواند غیر واقعی باشد.

- فرزاد نبوتی روزنامه نگار در یادداشتی نوشت: اگر در فصل اول سریال زخم کاری مالک به عنوان قهرمان قصه توانست بار دراماتیک سریال را به دوش بکشد و سریال بر مبنای فرضیه های ذهنی او پیش می رفت، محمدحسین مهدویان با ریسک عجیبی در فصل دوم با تغییر قهرمان داستان عمده بار دراماتیک سریال را بر دوش سمیرا گذاشت.

(سمیرا) همسر مالک که گذشته مرموز و عجیبی را پشت سر گذاشته بود و پیش از آنکه با مالک ازدواج کند به عنوان معشوقه حاج عمو با بزرگ خاندان ریزآبادی رابطه داشت برای آنکه بتواند سلطه همسرش مالک را بر حاج عمو و جفایی که به او کرد، نشان دهد تصمیم گرفت راهی را پیش بگیرد که رد خون در تمامی قسمت های فصل نخست سریال قابل مشاهده بود.

(سمیرا) که با مرگ دخترش و کشته شدن همسرش اوضاع آشفته ای از لحاظ روحی پیدا کرد در بیمارستان روانی بستری شد و دوران درمانش مصادف شد با آشنایی اش با طلوعی و فصل تازه ای در زندگی سمیرا شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سریال سمیراست وقتی مالک نیست!

این سریال سمیراست وقتی مالک نیست!