مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-29فرهنگي

قتل غم انگیز رومینا اشرفی دست مایه نگارش یک نمایش نامه شد


علی عابدی در چهارمین نشست «صدای نمایش نامه نویس» که به نمایشنامه خوانی نمایشنامه «مردخوار» اختصاص داشت، گفت: این نمایشنامه را با نگاهی به ماجرای «رومینا»، - علی عابدی در چهارمین نشست صدای نمایش نامه نویس که به نمایشنامه خوانی نمایشنامه مردخوار اختصاص داشت، گفت: این نمایشنامه را با نگاهی به ماجرای رومینا ، دختر نوجوانی به قتل رسیده به  دست پدرش  نوشته ام.

علی عابدی در چهارمین نشست صدای نمایش نامه نویس که به نمایشنامه خوانی نمایشنامه مردخوار اختصاص داشت، گفت: این نمایشنامه را با نگاهی به ماجرای رومینا ، دختر نوجوانی به قتل رسیده به  دست پدرش  نوشته ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، چهارمین نشست از سلسله نشست های صدای نمایشنامه نویس به خوانش نمایشنامه مردخوار نوشته علی عابدی با نقش خوانی رویا بختیاری، اصغر همت و عابدی اختصاص داشت.

این نشست شامگاه شنبه 6 آبان ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر با یاد هنرمندان درگذشته مهر ماه همچون فردوس کاویانی، آتیلا پسیانی، حسن همتی، آرش میراحمدی، داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر آغاز شد و حاضران در این جلسه به احترام این هرمندان یک دقیقه سکوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل غم انگیز رومینا اشرفی دست مایه نگارش یک نمایش نامه شد

قتل غم انگیز رومینا اشرفی دست مایه نگارش یک نمایش نامه شد