مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-14بين الملل

تغییر جغرافیا و ترسیم نقشه شهری جدید؛ پشت پرده ویران کردن غزه توسط صهیونیست ها


ارتش رژیم صهیونیستی 39 روز است جنگ جنایتکارانه ای را در نوار غزه به راه انداخته و طی آن تمام محله های مسکونی را بر سر ساکنان آن تخریب کرده است.

- تغییر جغرافیا و ترسیم نقشه شهری جدید؛ پشت پرده ویران کردن غزه توسط صهیونیست ها ارتش رژیم صهیونیستی 39 روز است جنگ جنایتکارانه ای را در نوار غزه به راه انداخته و طی آن تمام محله های مسکونی را بر سر ساکنان آن تخریب کرده است.

کارشناسان از آنچه در حال وقوع است به عنوان بزرگترین جنگ نابودی ساختمان های مسکونی و خدماتی در تاریخ نوار غزه تعبیر کرده و معتقدند این بخشی از تلاش های تل آویو برای تغییر جغرافیای این باریکه و ترسیم نقشه شهری جدید از طریق کوچاندن داخلی و خارجی ساکنان به منظور تسهیل کنترل بر آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه العربی الجدید در گزارشی در این باره نوشته است: عملیات تخریب سیستماتیک که بر اساس داده های رسمی حدود نیمی از ساختمان های غزه را تحت تأثیر قرار داده و بولدوزر کردن زمین های کشاورزی، همزمان با اقداماتی صورت گرفته است که اکثر ایستگاه های پمپاژ آب، شبکه برق و تاسیسات زیربنایی و خدماتی دیگر را تخریب کرده تا صدها هزار نفر وادار به کوچ اجباری شوند.

قصد رژیم اشغالگر برای قطع ارتباط میان بخش های مختلف نوار غزه و تغییر جغرافیای آن، از طریق فراخوان این رژیم برای ایجاد ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر جغرافیا و ترسیم نقشه شهری جدید؛ پشت پرده ویران کردن غزه توسط صهیونیست ها

تغییر جغرافیا و ترسیم نقشه شهری جدید؛ پشت پرده ویران کردن غزه توسط صهیونیست ها