مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-15سياسي

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مشهد


معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک با عنوان «شمس» با هدف شناساندن این آثار برگزیده و همچنین آشنایی عموم مردم نیز افتتاح می شود.

- برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مشهد ایسنا/خراسان رضوی معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک با عنوان شمس با هدف شناساندن این آثار برگزیده و همچنین آشنایی عموم مردم نیز افتتاح می شود.

وحدت عماد در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، اظهار کرد: سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در حال آماده سازی برای برگزاری مراسم اختتامیه است و از مجموع قریب به چهار اثر ارسالی به این جشنواره آثار برگزیده ای که توسط داوران سرشناس ملی شناسایی شدند در روز پنجشنبه 27 مهرماه طی آیین رسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی تقدیر به عمل می آید.

وی افزود: اختتامیه سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال جاری با چند رویداد رسانه ای جانبی همراه است که اکران آثار نمایشی برگزیده جشنواره در سینماهای مشهد و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک نیز از جمله رویدادهای سومین دوره جشنواره بین المللی امام رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مشهد

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سومین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مشهد