مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-19حوادث

رمزگشایی از قتل حرفه ای


تیم جنایی پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش با بررسی فرضیه های مختلف برای ارتکاب این جنایت هولناک، دستگیری و بازجویی از مظنونان را آغاز کردند.

با توجه به این که پیش از قتل درچند مرحله از خانه قربانیان سرقت هایی انجام شده بود، یکی از فرضیه ها ارتکاب قتل توسط این افراد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، ماموران با ردیابی های تخصصی مظنونان به سرقت را دستگیر کرده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 رییس کل دادگستری استان البرز دیروز در تشریح آخرین وضعیت پرونده گفت: در رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش تا ظهر سه شنبه 10نفر بازداشت شده اند که تحقیقات از آنها از سوی بازپرس ویژه و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.

حسین فاضلی هریکندی اظهار کرد: از ابتدای وقوع این حادثه دادستان فردیس به اتفاق بازپرس کشیک قتل دادسرای فردیس همراه تیم ویژه از عوامل بررسی صحنه قتل در محل جرم حاضر شدند.

درراستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مبنی بر بهره گیری از کلیه امکانات برای شناسایی سریع قاتل یا قاتلان مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش خانم وحیده محمدی فر کارگروه ویژه پیگیری این پرونده تشکیل شد.

جلسه اول کارگروه صبح سه شنبه درحوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار و آخرین اقدامات و نتایج رسیدگی به پرونده بررسی  شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از قتل حرفه ای

رمزگشایی از قتل حرفه ای