مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-02سياسي

گزارشی از روند واردات خودروهای نو و کارکرده به کشور


سازمان بازرسی از دولت خواست که در اسرع وقت، نسبت به صدور دستورالعمل و آیین نامه مربوط به واردات خودروهای کارکرده، اقدامات لازم را انجام دهد.

- سازمان بازرسی از دولت خواست که در اسرع وقت، نسبت به صدور دستورالعمل و آیین نامه مربوط به واردات خودروهای کارکرده، اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 28 خرداد امسال با تصویب مجلس، واردات خودروهای کارکرده برای تنظیم بازار خوردو مجاز شد و 31 تیر همین سال محد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سید ابراهیم رییسی رییس جمهور قانون واردات خودروهای کارکرده را ابلاغ کرد.

پس از آن مطالباتی از سوی جامعه مطرح شد.

ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در نشست شورای عالی قوه قضاییه و در پاسخ به سوالات رییس قوه قضاییه درباره فرآیند ایفای تعهد خودروسازان در قبال خریداران و شماره گذاری خودروهای تولیدشده و همچنین سایر جنبه های مرتبط با تولید و عرضه خودرو گفت: علی رغم طرح مطالبی طی روزهای گذشته در برخی مطبوعات پیرامون احتکار خودروهای این دو شرکت خودروساز، همکاران ما در سازمان بازرسی طی بررسی هایی که انجام دادند به این موضوع نرسیدند.

وی افزود: شرکت ایرانخودرو در سال جاری 267 هزار و 620 خودرو تولید کرده که از این میزان 254 هزار و 803 دستگاه فاکتور (ایفای تعهد) شده و 13 هزار و 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از روند واردات خودروهای نو و کارکرده به کشور

گزارشی از روند واردات خودروهای نو و کارکرده به کشور