مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-17اجتماعي

ثبت نظرات دانش آموزان و معلمان نسبت به کتاب های درسی در سامانه نظرسنجی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان و معلمان از طریق سامانه نظرسنجی می توانند نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی کتاب های درسی را ثبت کنند.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان و معلمان از طریق سامانه نظرسنجی می توانند نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی کتاب های درسی را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لطیفی در ویژه برنامه گفتگو در شبکه ملی دانش آموزی شاد گفت: فرایند تولید کتاب بسیار زمانبر و پیچیده است و هرکتاب درسی که برای بار اول آماده و چاپ می شود پس از گرفتن تاییدات لازم در شوراهای تخصصی با حضور صاحب نظران به صورت آزمایشی 1 تا 2 سال در تعداد محدودی از مدارس منتخب کشور تدریس می شود و پس از این مدت و گرفتن بازخورد از معلمان و دانش آموزان در خصوص محتوا، متن و حجم کتاب، اصلاحات احتمالی انجام و چاپ نهایی می شود.

وی با بیان این که این روند برای تمامی990 عنوان کتاب درسی صورت می پذیرد، افزود: دانش آموزان و همکاران ما در مدارس می توانند از طریق سامانه نظرسنجی به آدرس www.

nazar.

roshd.

ir وارد شده و پایه و کتاب درسی مورد نظر خود را انتخاب و نظرات پیشنهادات و ایرادات احتمالی که به نظر می رسد را ثبت کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نظرات دانش آموزان و معلمان نسبت به کتاب های درسی در سامانه نظرسنجی

ثبت نظرات دانش آموزان و معلمان نسبت به کتاب های درسی در سامانه نظرسنجی