مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-15اقتصادي

مشترکان خانگی فارس 50 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به وضعیت مصرف برق در این استان گفت: مشترکان خانگی فارس 50 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به وضعیت مصرف برق در این استان گفت: مشترکان خانگی فارس 50 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا کریمی فرد امروز، 23 مهرماه با اعلام این خبر گفت: از مجموع 849 هزار و 877 قبض صادر شده برای مشترکان خانگی شهرستان های تحت پوشش این شرکت در استان فارس در بازه زمانی یکم خردادماه تا 31 شهریورماه 289 هزار و 822قبض مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند و 50 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

وی از مشارکت 34 درصدی مشترکان خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در برنامه های اوج بار تابستان سال جاری خبر داد و افزود: از آنجا که مشترکان خانگی فارس در حدود 42 درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند، همکاری این گروه نقش مهمی در عبور موفق از پیک بار سال جاری داشت.

کریمی فرد، همکاری تمامی مشترکان از جمله کشاورزی، صنعتی، اداری و به ویژه مشترکان خانگی نقش قابل ملاحظه ای در حفظ پایداری شبکه برق به خصوص در ساعت اوج مصرف در تابستان گرم امسال داشت، ادامه داد: امسال همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان خانگی فارس 50 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند

مشترکان خانگی فارس 50 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند