مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-02سياسي

رییس سازمان بسیج: رسانه های فارسی زبان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رسانه های آمریکایی و رسانه های فارسی زبان صهیونیستی می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند و بزرگترین خائنان تاریخ معاصر کشور را به عنوان میهن پرست معرفی کنند آن هم افراد خائن و خیانتکاری مانند رضا خان و یا محمدرضا پهلوی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز شنبه 10 مهرماه در اجلاسیه اولین سالگرد شهادت شهید سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محل حسینیه ثارالله اظهار کرد: این جلسه نمونه عینی و مجسم وحدت و همدلی بین ملت بزرگ ایران و وحدت اهل تسنن و تشیع به عنوان یک امت واحده تلقی می شود.

وی با قدردانی از حضور سران طوایف و عشایر و مولویان اهل تسنن سیستان و بلوچستان در این اجلاسیه بیان داشت: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز فتنه های گوناگون و رنگارنگی را برای متوقف کردن مردم و انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرد و به مرحله اجرا درآورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: بنیانگذار این سلسله و رژیم فاسد پهلوی شخصی به نام رضاخان است که انگلیس ها او را شناسایی کرده و آزمایش کرده بودند و این فرد را بر مقدرات ملت ایران استوار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: رسانه های فارسی زبان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند

رییس سازمان بسیج: رسانه های فارسی زبان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند