مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-22سياسي

اهتمام ویژه برای ریشه کنی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری انجام شود


باید اهتمام ویژه ای در راستای کاهش و ریشه کنی مواد مخدر در استان صورت گیرد تا خسارت ها و آسیب ها متحمل افراد جامعه از جمله جوانان نشود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید اهتمام ویژه ای در راستای کاهش و ریشه کنی مواد مخدر در استان صورت گیرد تا خسارت ها و آسیب ها متحمل افراد جامعه از جمله جوانان نشود.

غلامعلی حیدری، امروز، 30 مهرماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ها به طور منظم و زمان بندی مشخصی تشکیل شود، قطعا منجر به کاهش اعتیاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بحث مواد مخدر بسیار مهم است، افزود: باید اهتمام ویژه ای در راستای کاهش و ریشه کنی مواد مخدر در استان صورت گیرد تا خسارت ها و آسیب ها متحمل افراد جامعه از جمله جوانان نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مساله توسعه کمی و کیفی کانون یاری گران زندگی در روستاها توجه جدی انجام شود، بیان کرد: فرمانداران و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ها به این موضوع توجه کنند، همچنین فرمانداران مصوبات شورای شهرستان ها و اقداماتی که توسط کانون ها در روستاها صورت گرفته را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه برای ریشه کنی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری انجام شود

اهتمام ویژه برای ریشه کنی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری انجام شود