مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-18سياسي

حقوق مردم در بازآفرینی های شهری رعایت شود


معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همه حقوق مردم در بازآفرینی های شهری باید رعایت شود و شهرداری ها مکلف به همکاری هستند.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همه حقوق مردم در بازآفرینی های شهری باید رعایت شود و شهرداری ها مکلف به همکاری هستند.

سید محمد آیینی امروز، 26 مهر در ستاد بازآفرینی شهری گیلان، معابر خاکی را بدترین چهره محرومیت در شهرها دانست و افزود: در دولت سیزدهم به دنبال آن هستیم در محدوده های بازآفرینی معابر خاکی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در استان گیلان نیز 1700 تن قیر برای آسفالت تمام معابر خاکی در محدوده بازآفرینی نیاز است که ما امسال آن را به طور کامل تامین می کنیم و باید فضای جذب آن تا اردیبهشت ماه سال 1403 در استان فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این ستاد برای حفظ جان انسان ها از اهمت بالایی برخوردار است و مردم این مناطق ولی نعمتان انقلاب هستند که در تمامی شعائر مذهبی، انقلابی، همه پرسی ها و انتخابات بالاترین درصد مشارکت را دارند، تصریح کرد: در کل کشور 20 درصد سطح شهرها و بیش از 30 درصد جمعیت شهری متاثر از تصمیمات ستاد بازآفرینی شهری است؛ طبق قانون این ستاد تشکیل شد تا دستگاه ها در کنار هم، هم افزایی در مدیریت و مدیریت یکپارچه ای با محوریت استاندار داشته باشند و کار مردم در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مردم در بازآفرینی های شهری رعایت شود

حقوق مردم در بازآفرینی های شهری رعایت شود