مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-27سياسي

دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی مثال زدنی است


معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: رابطه ایران و عربستان از سمت عربستان قطع شد، اما خودشان واسطه فرستادند که رابطه از سر گرفته شود و دیپلماسی اقتدار یعنی اینکه از موضع ضعف وارد نشویم.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: رابطه ایران و عربستان از سمت عربستان قطع شد، اما خودشان واسطه فرستادند که رابطه از سر گرفته شود و دیپلماسی اقتدار یعنی اینکه از موضع ضعف وارد نشویم.

سید روح الله رفعتی پور، امروز (چهارشنبه، پنجم مهر) در جلسه نشست تبیینی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نظم فعلی جهان در حال تغییر است و یک نظم جدیدی شکل می گیرد.

بعد از جنگ جهانی دوم بین دو اعضای متفقین رقابت و تقابلی شکل گرفت که به نظام دو قطبی تبدیل شد و تا اوایل دهه 90 میلادی این روال ادامه داشت.

فروپاشی سیاسی که در شوروی اتفاق افتاد به دنبال فروپاشی فرهنگی و اجتماعی شکل گرفت و در واقع ذائقه مردم شوروی را تغییر دادند.

وی ادامه داد: آمریکا می گوید جمهوری اسلامی به این دلیل که از استقلال خود چشم پوشی نمی کند باید مجازات شود.

آمریکا معتقد است همین که جمهوری اسلامی سر میز مذاکره بنشیند برنده شده، چراکه به کشورهایی که خود را محور مقاومت می دانند این پیام را برساند که بزرگ ترتان را سر میز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی مثال زدنی است

دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی مثال زدنی است