مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:562023-10-08سياسي

وزیر کشور عراق: از همه ظرفیت ها برای گسترش تعامل با ایران استفاده می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق با سفر به شهر مقدس قم به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شد و بر سر مزار مراجع و علمای فقید مدفون در حرم مطهر حضور یافت.

عبدالامیر الشمری پس از زیارت حرم به دیدار تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) رفت و به ارائه گزارشی از میزبانی مردم عراق در اربعین حسینی پرداخت و گفت: تلاش ما این است که همه ظرفیت ها برای افزایش تعامل با ایران اسلامی استفاده کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات خادمان حرم قم به زائران ایرانی و غیرایرانی گفت: شهر قم میزبان حجم قابل توجهی از زائران عراقی است که این موضوع بر اهمیت توجه مسئولان عراقی به قم افزوده است.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم در این دیدار اظهار کرد: دوستی و ارتباط ما با ملت وفادار، مؤمن، مسلمان و ولایی عراق رابطه ای گسترده، طولانی و تاریخی است.

 وی نعمت ارتباط و اتحاد دو ملت ایران و عراق را برای دشمنان تلخ و سخت توصیف کرد و گفت: یکی از وظایف و مأموریت های دو کشور ایران و عراق چه در سطح حاکمان و چه در سطح مردم مراقبت از این ارتباط و اتحاد است.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اصرار بر حفظ ارتباط ایران و عراق و رفع موانع آن را دارای خیرات و برکات فراوان مادی و معنوی دانست و افزود: ما اتحاد دو ملت ایران و عراق را در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور عراق: از همه ظرفیت ها برای گسترش تعامل با ایران استفاده می کنیم

وزیر کشور عراق: از همه ظرفیت ها برای گسترش تعامل با ایران استفاده می کنیم