مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-22ورزشي

گیتی ها آماده برای یک شروع خوب در خانه


تیم والیبال گیتی پسند در هفته نخست رقابت ها لیگ برتر والیبال کشور در حالی در خانه میزبان شهرداری ارومیه است که کاپیتان باقری از آمادگی کامل و انگیزه بالا تیمش می گوید.

- ایسنا/اصفهان تیم والیبال گیتی پسند در هفته نخست رقابت ها لیگ برتر والیبال کشور در حالی در خانه میزبان شهرداری ارومیه است که کاپیتان باقری از آمادگی کامل و انگیزه بالا تیمش می گوید.

تیم والیبال گیتی پسند پس از قهرمانی در لیگ دسته یک کشور، فصل گذشته نخستین حضورش پس از سال ها دوری از لیگ برتر را با جایگاه نهمی جدول سوپر لیگ به پایان رساند و با دو امتیاز کمتر شانس صعود به پلی آف را از دست داد.

گیتی ها امسال را با هدف حضور میان هشت تیم پلی آف آغاز خواهند کردند و در نخستین بازی فصل 1402 امروز (یکشنبه-30 مهرماه) از ساعت 16 در ورزشگاه مخابرات اصفهان میزبان شهرداری ارومیه خواهند بود.

بلندقامتان گیتی پسند از مردادماه تمرینات بدنسازی و توپی خود را رسما آغاز کردند تا با بازیکنان خوبی که جذب کرده آماده به مصاف رقبایش برود.

نخستین مصاف قرمزپوشان اصفهان با نماینده ارومیه است.

هومن باقری، کاپیتان گیتی پسند درباره این مصاف می گوید: شهرداری ارومیه تیمی است که همیشه بازیکنان خوبی داشته و با آمادگی بالا پا میدان می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی ها آماده برای یک شروع خوب در خانه

گیتی ها آماده برای یک شروع خوب در خانه