مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:402023-09-26سياسي

پیش بینی اعتبار 2 هزار میلیاردی مجلس برای وام خوداشتغالی سربازان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح گفت: امروز روز تقدیر از سربازان وظیفه است و به عبارتی روز سرباز است؛ - مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از پیش بینی اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی مجلس برای وام خوداشتغالی سربازان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح گفت: امروز روز تقدیر از سربازان وظیفه است و به عبارتی روز سرباز است؛ سربازانی که در طول جنگ تحمیلی همراه و پا به پای سایر رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی خودشان جنگیدند و نزدیک به 60 هزار شهید دادند و طبیعی است که در هفته دفاع مقدس باید از پایمردی ها و دلاور مردی های آنان تقدیر و تشکر کرد.

سردار کمالی در ادامه بیان کرد: بیکاری یکی از معضلات کشور ما است و به همین دلیل نیرو های مسلح در موضوع مهارت آموزی سربازان ورود کردند.

وی افزود: از سال 96 قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مهارت آموزی تشکیل داده شد و با همکاری دستگاه های دولتی کار مهارت آموزی انجام می شود و تا الان بالغ بر 1 میلیون و 300 هزار نفر در 2 موضوع مهارت های تخصصی و عمومی در حال آموزش اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 2 هزار میلیاردی مجلس برای وام خوداشتغالی سربازان

پیش بینی اعتبار 2 هزار میلیاردی مجلس برای وام خوداشتغالی سربازان