مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-11اقتصادي

قطار طرح های آب رسانی به ایستگاه شیراز رسید


پروزه آبرسانی به شیراز از سد درودزن پس از 12 سال با اعتباری معادل 6 هزار میلیارد تومان روز جمعه با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد و یک پروژه آبی نیمه تمام بعد از 12 سال به مدار فعالیت می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پروژه های نیمه تمام یکی از معضلات بزرگی است که زیرساخت های حیاتی کشور در سال های اخیر به آن دچار شده است.

یکی از حوزه های زیرساختی کشور که سهم عمده ای از پروژه های نیمه تمام کشور را به واسطه عملکرد دولت های گذشته دارد، حوزه آب و فاضلاب کشور است.

در همین راستا، معاون سابق راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دولت دوازدهم، ضمن تشریح وضعیت پروژه های نیمه تمام صنعت آبفا گفت: از تعداد 119 پروژه آب رسانی کشور که در پیوست بودجه سال 1400 ذکر شده بود، 28 طرح پیشرفت بالای 80 درصد داشته و 23 درصد نیز کمتر از 20 درصد پیشرفت کرده اند.

مابقی این طرح ها نیز پیشرفت بین 20 تا 80 درصد دارند.

این مسئول سابق در بیان این نکته که برای تکمیل این 119 طرح 14 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دفتری اختصاص داده شده است، گفت: برای این که همین 119 پروژه را تمام کنیم، به قیمت امروز 67 هزار میلیارد تومان پول لازم داریم.

*بهره برداری از پروژه های آبی نیمه تمام در دستور کار دولت با توجه به تعدد طرح‎های نیمه تمام در دولت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار طرح های آب رسانی به ایستگاه شیراز رسید

قطار طرح های آب رسانی به ایستگاه شیراز رسید