مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-04پزشكي

اورژانس بیمارستان پاستور بم جزء سه اورژانس شلوغ کشور است


اورژانس پاستور بم جزء سه اورژانس شلوغ کشور است که یکی از دلایل آن، تک بیمارستانی بودن شهرستان است.

- ایسنا/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: اورژانس پاستور بم جزء سه اورژانس شلوغ کشور است که یکی از دلایل آن، تک بیمارستانی بودن شهرستان است.

دکترعلی صدیقی امروز 12 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اورژانس پاستور بم جزء سه اورژانس شلوغ کشور است که یکی از دلایل آن قرار گرفتن در جاده ترانزیتی و تک بیمارستانی بودن شهرستان بم است.

وی درباره بیمارستان 202 تختخوابی بم گفت: این بیمارستان مربوط به شرکت مادرتخصصی از زیرمجموعه های وزارت بهداشت است و پیمانکار نیز توسط همین شرکت انتخاب شده و دانشگاه علوم پزشکی صرفاً در این پروژه بهره بردار است و هیچ گونه دخل و تصرفی در وضعیت عمران آن نداریم.

دکتر صدیقی بیان کرد: سال گذشته این بیمارستان جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان قرار گرفت و مبلغ 500 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان بیمارستان در نظر گرفته شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: از اعتبار در نظر گرفته شده در سفر ریاست جمهوری 250 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت بوده و 250 میلیارد تومان دیگر آن از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه است که با گذشت یک سال و نیم تنها 12 درصد اعتبار یعنی حدود 50 میلیارد تومان جذب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس بیمارستان پاستور بم جزء سه اورژانس شلوغ کشور است

اورژانس بیمارستان پاستور بم جزء سه اورژانس شلوغ کشور است