مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-24سياسي

نخست وزیر امارات برای انتخاب وزیر جوانان آگهی عمومی داد


شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات نوشت: «از هر کسی که در خود کارایی، توانایی و صداقت سراغ دارد، می خواهیم که برای انتخاب به عنوان وزیر جوانان، - شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات نوشت: از هر کسی که در خود کارایی، توانایی و صداقت سراغ دارد، می خواهیم که برای انتخاب به عنوان وزیر جوانان، از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه کند.

 شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رییس امارات، نخست وزیر این کشور و حاکم دبی، از مردان و زنان جوان اماراتی خواست اگر در خود کارایی و توانایی سراغ دارند، برای انتخاب به عنوان وزیر جوانان در کابینه با شورای وزیران مکاتبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشقفنا، اسکای نیوز نوشت: شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در حساب کاربری خود در سایت ایکس نوشت: خطاب من به فررزندان دختر و پسر جوان در امارات متحده عربی است؛ در جستجوی یک پسر یا دختر جوان ممتاز هستم که نماینده مسائل جوانان و ناقل نظرات آنها باشد و پرونده های مورد نظر آنها در دولت را پیگیری کند و وزیر جوانان در دولت امارات باشد.

وی افزود: فردی را می خواهیم که به مسائل وطن و اوضاع جامعه واقف باشد، کار میدانی کند، در ایده ها و طرح هایش منطقی باشد، در نمایندگی کشورش شجاع و قوی باشد و مشتاق خدمت به خاک کشورش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر امارات برای انتخاب وزیر جوانان آگهی عمومی داد

نخست وزیر امارات برای انتخاب وزیر جوانان آگهی عمومی داد