مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-14اجتماعي

معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران منصوب شد


شهردارتهران طی احکامی جداگانه « محسن هرمزی» را به سمت« معاون حمل و نقل و ترافیک»، «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو)» و « سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک » منصوب کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکامی جداگانه، محسن هرمزی را به سمت های معاون حمل و نقل و ترافیک ، سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو) و سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک منصوب کرد.

در بخشی از محسن هرمزی حکم معاون حمل و نقل و ترافیک آمده است:نظر به شایستگی، تخصص و تعهد جناب عالی به موجب این حکم به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم انداز تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی، موجبات خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب عالی در سایه تحقق سیاست ها و برنامه های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

همچنین در بخشی از حکم محسن هرمزی به عنوان سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو) آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی به موجب این حکم با حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران منصوب شد

معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران منصوب شد