مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-17سياسي

سخنرانی 7 نفر از نخبگان در حضور مقام معظم رهبری


معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به دیدار امروز 700 نفر از نخبگان با مقام معظم رهبری، گفت: آلودگی هوا، بهداشت و درمان، علوم نوین مانند کوانتوم، - خودرو به عنوان یکی از موضوعات کلیدی، کشاورزی و محرومیت زدایی از موضوعات سخنرانی 7 نفر از نخبگان در این دیدار است.

یاسین کیخا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های روز دوم سیزدهمین همایش ملی نخبگان گفت: برنامه روز دوم این همایش با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری آغاز می شود و در حال حاضر حاضران آماده ورود به حسینیه بیت رهبری می شوند.

وی زمان آغاز برنامه را ساعت 10 دانست و اظهار کرد: در این دیدار در ابتدا دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری سخنرانی خواهد داشت.

کیخا با بیان اینکه سخنرانی 7 نفر از نخبگان از دیگر برنامه های این روز به شمار می رود، خاطر نشان کرد: بعد از آن ما از بیانات مقام معظم رهبری بهره مند خواهیم شد.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه در این دیدار 700 نفر از نخبگان حضور دارند، یادآور شد: نخبگان حاضر در این همایش از میان دارندگان مدال طلای المپیاد دانش آموزی، رتبه های زیر 10 آزمون سراسری امسال، دانشجویان و استادیاران جوان برتر طرح کاظمی آشتیانی، برترین های طرح پسا دکتری یا طرح شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی 7 نفر از نخبگان در حضور مقام معظم رهبری

سخنرانی 7 نفر از نخبگان در حضور مقام معظم رهبری