مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-30سياسي

لایحه حجاب و عفاف برای سکو های ایرانی دردسرساز می شود؟


تقریبا اکثر اپلیکیشن ها فرم گزارش تخلف را پیش بینی کرد ه اند و برای برخورد با موارد احتمالی از گزینه گزارش کابران استفاده می کنند.

این کار ممکن است زمان بر باشد و در موعد 24 ساعته مورد نظر دست اندرکاران لایحه حجاب و عفاف انجام نشوند، - اما دقت بالایی دارد و به کاهش هزینه های مورد نیاز در بخش نظارت کمک می کند.

لایحه حجاب و عفاف با تعیین مصادیق مبهم، ترسیم تصویر اشتباه و تعیین مجازات های غیرمنطقی ممکن است برای اپلکیشن ها و شبکه های اجتماعی نوپای ایران که درگیر جنگی نابرابر با رقبای گردن کلفت خارجی هستند، دردسر های فراوانی ایجاد کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو؛ نمایندگان مجلس در بخشی از لایحه حجاب و عفاف که قرار است به صورت آزمایشی اجرا شود، سراغ مواردی رفته اند که ممکن است فعالیت پلتفرم ها و اپلکیشن های داخلی را مختل کرده و به روند رو به رشد آن ها لطمه بزند.

به عنوان مثال در ابتدای متن ماده 42 لایحه حجاب و عفاف آمده: همه سکو های کاربرمحور موظفند سازوکار های انسانی و هوشمند تعدیل محتوا را حسب مورد مطابق مصوبات شورای عالی فضای مجازی یا سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) پیاده سازی و اجرا کنند و از این طریق مانع انتشار محتوای مروج یا مبلغ برهنگی، بی عفتی، بی حجابی یا بدپوششی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حجاب و عفاف برای سکو های ایرانی دردسرساز می شود؟

لایحه حجاب و عفاف برای سکو های ایرانی دردسرساز می شود؟