مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-09اجتماعي

اطلاع از ترافیک پایتخت با اپلیکیشن «مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی»


رییس پلیس راهور پایتخت از راه اندازی «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» و اطلاع رسانی آخرین وضعیت ترافیکی تهران به شهروندان تا 2 ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور در برنامه تلویزیونی شهر امن به راه اندازی مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی اشاره و اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در ادامه فعالیت ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان عزیز تهرانی در نظر داریم راه اندازی مرکزی به نام مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی است.

وی گفت: به عبارتی ترافیک شهر تهران را بر خط به شهروندان پایتخت نمایش داده تا مردم بتوانند محل ها و معتبری که در آن ترافیک وجود دارد را دیده و از وقوع تصادفات، خرابی خودرو یا اجرای طرح یا محدودیت را به صورت آنلاین و برخط مشاهده کنند.

   سرهنگ موسوی پور افزود: رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکشین در تلفن هوشمند خود می توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند.

  وی اعلام کرد: ما در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی کرده و اگر هر اتفاقی بیفتد این موارد را بلافاصله در این مرکز جامع ترافیکی جهت اطلاع هر چه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان اطلاع می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع از ترافیک پایتخت با اپلیکیشن «مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی»

اطلاع از ترافیک پایتخت با اپلیکیشن «مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی»